Рівновага Асоціація сучасних логопедів
Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204
Звук Р - король серед звуків.
Проблема появи і якісного промовляння звуку Р турбує як фахівців так і батьків!!!! Поява вібранту робить звуковимову дитини яскравою і зрозумілою для оточуючих. Довга відсутність і спотворення цього звуку ускладнює життя дитини, впливає на його самооцінку, комунікацію і соціалізацію. Приголосний звук Р з’являться останнім в онтогенезі звуковимови і часто потребує допомоги логопеда. На перший погляд звук Р досить простий і зрозумілий. Найчастіше дитина його добре чує, тому що це єдиний вібрант у нашому мовленні, але для того щоб звук з’явився у дитини повинна бути: -скоординована робота м’язів артикуляційного апарату;-сформоване мовленнєве дихання; -сила голосу.Тому, для якісної та швидкої постановки звука Р необхідно чітко та комплексно відпрацювати усі три складові (м'язова сила, дихання, голос), які самостійно, вчасно у дитини не формуються. Логопедична робота над звуком Р потребує урахування усіх складових звуку, досвіду, індивідуального підходу і щоденної праці!!!На нашому практичному тренінгу ми детально розберемо:Як завести «моторчик» дитині з урахуванням особливості порушення;Разом ми навчимося ставити та автоматизувати звуки Р, Р' "з заплющеними очима". Разом з Вами детально розглянемо:Які м'язи приймають участь у промовлянні звукуЯк проходить повітря під час мовленнєвого дихання Роботу голосових зв'язок під час утворення звуку. Причини порушення вимови звуків Р, Р'. Основні види порушення звуків Р, Р'Алгоритм дій при кожному порушенні та повній відсутності звуків.Основну базу постановки звука Р (м'язова готовність, сильний та чітко спрямований видих, голос). Під час навчання у відео форматі детально розберем:Послідовність логопедичної роботи на кожному напрямкуЦікаві й ефективні логопедичні завдання Різні способи постановки звуку Р. Коли і який спосіб буде доречним та ефективним .Ефективну послідовність автоматизації та диференціації звуків Р, Р'.Як якісно ввести звук у власне мовлення та уникнути "кабінетного мовлення".
Зцім товаром купують
{%#priceOld%}{%priceOld%}{%/priceOld%}{%price%}
{%#priceOld%}{%priceOld%}{%/priceOld%}{%price%}
{%#priceOld%}{%priceOld%}{%/priceOld%}{%price%}
{%#priceOld%}{%priceOld%}{%/priceOld%}{%price%}