Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

ПроНейрокорекцію

Illustration

НЕЙРОКОРЕКЦІЯ ❗
Останнім часом у логопедичній спільноті обговорюється висока результативність нейрокорекції при роботі з дітьми із різними порушеннями мовлення, включаючи дітей раннього віку. Логопеди, які тільки розпочинають свою практичну діяльність, і логопеди з великим досвідом дуже «обережно» ставляться до такої роботи.
❔Чи може логопед включати ці види роботу в свою практику?
❔ Яке для цього необхідно мати обладнання?
❔ Як результативно спланувати роботу, впливаючи на різні структури головного мозку дитини?
❔ Як не нашкодити дитині?
З класичної логопедичної підготовки ми знаємо, що затримка функціонального дозрівання структур головного мозку, порушення міжпівкульноі взаємодії, порушення роботи мозочка, якість переробки сенсорної інформації можуть викликати ускладнення в перебігу усіх мовленнєвих порушень. Надалі ця незрілість може відображатися у порушенні формування писемного мовлення в дитини і подальшого ії навчання.
Слід пам’ятати, що до певного віку мозок дитини пластичний! Тому вчасна діагностика і вчасно проведена нейрокорекція допоможуть якісно і швидко подолати наявні мовленнєві проблеми у дитини і попередити інші відхилення у розвитку!

Під час нашого навчання ми говоритимемо просто про складні речі:
✅ Що треба знати логопеду про роботу головного мозку дитини на різних етапах їі дозрівання?
✅ Що таке «гетерохромне» дозрівання головного мозку?
✅ Яке значення має зрілість усіх структур мозку для розвитку мовлення дитини та ії когнітивних здібностей?
✅ Які негативні фактори не гальмують функціональне дозрівання мозку дитини і включення компенсаторних механізмів?
✅ Чому у дитини не формуються просторові уявлення? Як це пов’язано з міжпівкульною взаємодією?
✅ Чи існує взаємозв’язок між поведінкою, гіперактивністю і якістю дозрівання головного мозку дитини?
✅ Відповімо на питання, чому міжпівкульна взаємодія має неабияке значення для появи та розвитку мовлення та чому своєчасне виявлення порушення міжпівкульної взаємодії допоможе покращити якість мовлення у дітей.
✅ Рівновага, рух та мовлення. Чи є зв'язок? Визначимо, за що відповідає мозочок та яку роль відіграє у становленні мовлення.
✅ Ви дізнаєтеся, яке значення має своєчасне дозрівання лобової частки головного мозку для якісного мовлення.

У ПРАКТИЧНІЙ частині нашого навчання детально у відеоформаті розберемо такі особливості обстеження рівня розвитку ділянок головного мозку, як:
🟢 робота правої та лівої півкуль, особливості міжпівкульної взаємодії;
🟢 визначення рівня розвитку лобової частки головного мозку;
🟢 особливості роботи мозочка, стан та рівень розвитку рухів, координації і рівноваги.

Детально поговоримо про головне:
🟢 Як ефективно провести нейрокорекцію в умовах логопедичного кабінету.
🟢 Як за допомогою простих і цікавих вправ включити та скоординувати роботу правої і лівої півкулі.
🟢 Які нейрокорекційні вправи допоможуть включити в роботу лобові частки головного мозку( самоконтроль, програмування).
🟢 Як за допомогою рухових вправ, спеціального нейрообладнання та простих і доступних пристосувань скоординувати рухову активність та координацію дитини.
🟢 Як професійно використовувати мозочкову стимуляцію у логопедичній роботі..

Мета нашого навчання - донести, що:
⁃ мозок дитини пластичний до певного віку, компенсаторні механізми працюють!!
⁃ Сучасний логопед повинен працювати з головним мозком дитини і включати нейрокорекцію у щоденні логопедичні заняття, тільки тоді наша робота буде якісною.
⁃ Якщо ми знатимемо, як працює головний мозок дитини, то наше нейрологопедичне втручання буде свідомим і результативним!