Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

Illustration

ПРО ФФНМ

лекторка Ірина Глущенко
ЦІНА 300 грн  
Сертифікат КВЕД 85.59 на 4 години

Логопеди, які впроваджують у свою роботу сучасні техніки і зацікавлені в якісних і стабільних результатах, ця зустріч саме для ВАС!!!

  • Читати далі

    Кількість дітей, які мають проблеми вимовної сторони мовлення внаслідок дефектів сприймання звуків стрімко зростає. У дошкільних закладах створені групи для дітей із ФФНМ, розроблені логопедичні програми поетапного втручання. Проте кількість дітей які мають нестійку звуковимову, проблеми звукового аналізу і синтезу, труднощі формування передумов до писемного мовлення збільшується. Механізм такої симптоматики може бути різним, що саме і ускладнює логопедичну роботу та вимагає розширення корекційних програм.

    Порушення фонематичних і фонетичних процесів має низку складних причин, які складно виявити логопеду-початківцю. Навчити дитину чути звуки, диференціювати дзвінкі від глухих, чітко промовляти їх у різних позиція у слові, це завжди кропітка, індивідуальна робота, яка потребує певних теоретичних і практичних навичок та володіти багатьма сучасними техніками і прийомами. В рамках нашого практичного тренінгу ми разом з Вами:

    Розглянемо фізіологічні та мозкові механізми становлення фонематичного та фонетичного слуху різних вікових груп

    Проаналізуємо, які існують ступені слухової агнозії та як це пов’язано із ФФНМ?

    Розглянемо, як проблеми фонематичного слуху впливають на становлення звуковимови у дітей в дошкільному віці

    Визначимо, в структурі яких мовленнєвих станах ми спостерігаємо фонетико–фонематичний недорозвиток мовлення (ФФНМ)?

    Чи існує взаємозв’язок між стертою формою дизартрії, та ФФН?

    Чи зустрічається ФФНМ в структурі Алалії?

    За якими напрямками необхідно проводити діагностику, щоб якісно визначити причини порушення та якісно розробити корекційний маршрут;

    У відео форматі розглянемо і проаналізуємо особливості проведення діагностичних проб

    Продемонструємо який матеріал доречно використовувати під час діагностики

    Розглянемо зміст логопедичного заключення дитини із ФФНМ

    У відео форматі розглянемо і проаналізуємо корекційний маршрут при ФФНМ

    Визначимо важливість підготовчого етапу логопедичної роботи при ФФНМ

    Розглянемо етапи формування фонематичного слуху у дітей дошкільного віку

    Продемонструємо особливість формування фонетичного слуху у дітей на етапі підготовки до школи.

    Розберемо особливості та послідовність розвитку мовленнєвої слухової уваги та пам'яті у дітей старшого дошкільного віку та молодшого шкільного віку

    Визначемо особливості структури заняття для дітей з ФФНМ.

    Визначемо основні моменти, що допоможуть уникнути виникнення порушень письма та читання внаслідок ФФНМ

    Проаналізуємо, з якою метою необхідно використовувати нейрокорекцію при роботі із ФФНМ?

    Як запобігти ефекту «Кабінетного мовлення»?

    У відео форматі розглянемо авторські логопедичні лайфхаки, які допоможуть Вам швидко поставити і закріпити звуки в мовленні дитини.