Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

Рівновага Асоціація сучасних логопедів 

Президент Асоціації сучасних логопедів Оксана Смолярчук +380989301204

Запис практичного онлайн-курсуLOGOПідготовка до школи

Illustration

"LOGOПідготовка до школи" практичний Он-Лайн курс.
Автор та лектор курсу - Ірина Глущенко .

Один з основних критичних періодів життя дитини припадає на початок шкільного навчання. Це складний і відповідальний етап у житті кожної дитини і батьків.
- Коли йти до школи?
-Як якісно і без «стресу для мозку» підготувати дитину до шкільного навчання?
- Що дитина повинна знати і вміти?
- Що роботи, якщо у моєї дитини порушення усного мовлення? чи можна їй йти до школи?
- Як запобігти порушень письма і читання?
- До яких фахівців звернутися за допомогою?
Ці і багато інших питань постають перед батьками дітей, які з певних причин в період дошкільного дитинства відвідували логопедичні заняття і мали порушення усного мовлення різної складності.
Використання сучасних логопедичних підходів і логопедичних технік допоможе дитині з мовленнєвими порушеннями, якісно підготуватися до шкільного навчання і максимально запобігти ускладнень у вигляді порушень читання та письма.
На практичному тренінгу "LOGOПідготовка до школи" в рамках першої зустрічі, ми обговоримо наступні питання:
-Які критерії і основні показники готовності дітей 6 річного віку з до сприймання, переробки інформації перед початком шкільного навчання?
-Як повинен працювати мозок дитини, для забезпечення навчальних навичок?
-Як функціональна незрілість головного мозку дитини відображається на підготовці її до школи?
-Які мозкові механізми приймають активну участь у формуванні передумов до писемного мовлення? як вони порушуються у дітей логопатів?
-Особливість, онтогенез дозрівання Вищих психічні функції дитини – як основи шкільного навчання.
-Який взаємозв’язок міжпівкульної взаємодії і готовності дитини до навчання?
-Що має знати логопед про зрілість сенсорних систем дошкільника?
-Які види дизграфій і дислексій можуть виникати при порушеннях зорового та слухового гнозису?
-Як на формування передумов до писемного мовлення будуть відображатися порушення свідомих рухів дітей (праксис)
-Які наслідки можуть мати порушення звукової та лексичної сторони мовлення?
-Чи корелюють порушення усного мовлення з певними видами дисграфії та дислексії?
-Як ці особливості дітей – логопатів, і багато інших, враховувати сучасному логопеду при підготовці дитини до школи?
Друга частина нашого тренінгу допоможе отримати відповідь на наступні запитання:
1. Яка роль логопеда у підготовці дитини до школи?
-Коли варто починати підготовку до школи?
-Як організувати заняття з підготовки до школи?
-Організація простору в кабінеті логопеда для підготовки до школи.
-Структура заняття з підготовки до школи
-Форми занять та кількість дітей на занятті?
2. Напрямки логопедичної роботи
-Які основні напрямки підготовки дитини до школи?
-Яка особливість дитини з порушеннями усного мовлення? на треба звернути особливу увагу?
- Які напрямки логопедичної роботи допоможуть якісно підготувати функціональні блоки головного мозку дитини до прийому і переробки інформації?
-Методика роботи з розвитку грамоти та фонетики.
-Роль розвитку лексики та граматики під час підготовки до школи. Коли та як їх включати в роботу?
-Як побудувати роботу з підключенням нейрокорекції?
-Як відпрацювати розуміння просторових понять (квазіопростір).
-Як проводити роботу з розвитку та удосконалення гнозису, праксису та вищих психічних функцій?.
-Які завдання допоможуть у подальшому запобігти порушення писемного мовлення (читання, письма)?
-Як побудувати ефективні заняття з підготовки до школи та охопити всі напрямки роботи?